Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Stará mama" je název vyhlášené restaurace u nádraží v Tatranské Lomnici. Tam jsem nechal hodně euro...;-)

0 0
možnosti
VM

To není tím, jak se ztrácí čeština. To, co vám chybí, jsou prostě čistota a dobré mravy. A občas se dají někde najít, dnes naštěstí i častěji než kdysi dávno. Pochybuji, že byste si stěžovala v dobré italské kavárně (podotýkám dobré). České cukrárny jsou ale svět sám pro sebe a je skutečně unikátní.

0 0
možnosti
JK

Autorko, v té hrabůvce myslíčnák myslíte tam nahoře, jak je dnes broadway i toho točitého schodiště?

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné čtení. Aničko, znáte Andělskou cukrárnu v Praze na Andělu? Jestli ne, tak se tam skočte podívat, tam Vaše srdce pookřeje:-)

0 0
možnosti
Foto

To je ta s vystaveným zeleným kolem?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem obyčejná ženská, která nad vším, co se okolo nás děje, až moc přemýšlí. Říká se, co tě nezabije, to tě posílí. U mne to platilo dvojnásob. Dnes mám své každodenní rituály, které mi pomáhají být i nadále optimistická. Ráda pozoruji lidi, a je mi krásně z těch, kteří ctí slušnost a pokoru

Seznam rubrik