Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Používat roušku v místě, kde se nikdo jiný nenachází, nemá efekt. Nehledě na to, že ty domácky spíchnuté jsou spíše jen "údržhubou", aby se neřeklo.

Kromě toho si zkuste zjistit, kolik lidí onemocnělo při minulé epidemii chřipkou typu A a kolik jich zemřelo. A nikdo si na žádná opatření ani nevzdechl.

Problém je v tom, že jde o nový virus, jehož vlastnosti řádně neznáme, tak je větší opatrnost na místě. Ale dělat z toho paniku?

1 0
možnosti
MK

Hezky jste se obula do české povahy (tedy některých), ale co říci na ty študáky, kteří si dělali na kolejích párty a ani policajti (měšťáci) s nimi nic nesvedli?!! Nutno ještě dodat jejich st. příslušnost - Italové a Španělé !!!!!!!!!!!!!!!!!! Kde jsou mastné pokuty?! Já - Erazmus neerazmus - šupem ven z republiky!

0 0
možnosti
JK

Otázka je, kde tito lidé bez domova z ulice mají sehnat, koupit roušku?

0 0
možnosti
Foto

Nikomu nic špatného nepřejí. Tedy ani těm, kteří riskují své zdraví a neposlouchají rozkazy našich daňových farmářů.

0 0
možnosti
KT

Vaše dobrovolnost se nějak neosvědčuje. Polovina lidí majících karanténu ji nedodržuje. Sama to vidím ve svém okolí, je poměrně dost lidí, kteří prostě dobrovolně doporučení nerespektují a když přijde zákaz, tak ho stejně nedodržují.

0 0
možnosti
Foto

Já s Vámi souhlasím zcela. Karma.R^

0 0
možnosti
SB

Sice s vámi do značné míry souhlasím, avšak zbytečně to spojujete s českou náturou. Nemyslím si, že i jiných evropských národů by to bylo lepší. Pokud je mi známo, tak v některých případech je tomu spíše naopak a i některé země, které mají pověst spíše disciplinovaných lidí, to zavedly až po nás. A i když jsem tam v tyhle dny nebyl a nemohu usuzovat podle vlastních zkušeností, domnívám se s vysokou dávnou pravděpodobnosti, že nějaký frajírek se tam také najde, který sop nedodržuje. .

1 0
možnosti
Foto

Pokud jde sám se psem parkem a široko daleko nikdo, nemá rouška na obličeji smysl. Spíše škodí, než pomáhá. Sdružovat se v této situaci do hloučků je projev tupé mysli a rouška riziko nákazy sice zmenší, ale neodstraní.

2 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem obyčejná ženská, která nad vším, co se okolo nás děje, až moc přemýšlí. Říká se, co tě nezabije, to tě posílí. U mne to platilo dvojnásob. Dnes mám své každodenní rituály, které mi pomáhají být i nadále optimistická. Ráda pozoruji lidi, a je mi krásně z těch, kteří ctí slušnost a pokoru

Seznam rubrik